loading...
علوم غریبه طلسمات و دعا
امیرحسین بازدید : 229 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (1)

1- جن موجوداتي نامرئي كه از شعله هاي آتش آفريده شده است.

2-جن داراي علم اداراك و شخصيتي خوب و بد است.

3-جن داراي قدرت منطق و استدال است.

4-جنيان خوب و بد را تشخيص مي دهند.

5-جن داراي تكليف و موئسوليت در مقابل خداوند است.

6-جن داراي حشر ونشر و معادند.

7-جن هم مومن دارد هم كافر.

8-در بعضي از جنيان قدرت بالاي وجود دارد.

9-خلقت جنيان در روي زمين قبل از انسان بوده است.

10- جنيان قدرت برانجام بعضي از كار هاي مورد نياز انسانها هستند.

امیرحسین بازدید : 183 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (1)

در داستان حضرت سلیمان و ملکه سبا درباره عمل خارق العاده عفریتی از اجنه حضرت سلیمان، قرآن می گوید: «قال الذی عنده علم من الکتاب». اینجا که بحث از قدرت است علم را به میان می کشد، در سوره والنجم که بحث از علم است قدرت را به میان می کشد. این به واسطه توأم بودن ایندو است.

فردوسی شعری دارد و مضمون حدیث هم هست. البته این شعر در سطح پایین تری است: " توانا بود هر که دانا بود " دانایی و توانایی با همدیگر هستند. مقصود این است که هر کسی هر اندازه که دانا باشد بر قدرتش افزوده می شود. البته او از این راه می گوید که انسان وقتی که دانا بود قانون جهان را بهتر می داند. وقتی قانون جهان را بهتر دانست بهتر می داند که چگونه اشیاء جهان را در خدمت بگیرد. وقتی آنها را در خدمت گرفت بر قدرت و توانایی اش افزوده می شود. ولی این معنا را به مفهوم وسیعتری قائل هستند و می گویند اساساً علم و قدرت عین یکدیگرند، علم عین قدرت است و قدرت عین علم است و این تفکیکی که انسان میان علم و قدرت می کند یک اشتباه است، اصلاً خود علم قدرت است و قدرت علم است و لهذا در ذات پروردگار هر دو به شکل واحد موجود هستند.

ما می بینیم در قرآن کریم در آن آیه که صحبت از علم است می گوید: «علمه شدید القوی»؛ او را (آن فرشته) بس نیرومند آموخته است. (نجم/ 5) نمی گوید " علمه کثیر العلم "، در اینجا که صحبت از قدرت است علم را به میان می آورد: «و قال الذی عنده علم من الکتاب انا اتیک به قبل ان یرتد الیک طرفک»؛ کسی که از "علم کتاب" بهره ای داشت. گفت من پیش از آنکه چشمت را بر هم زنی آن را به نزدت می آورم. (نمل/ 40)

امیرحسین بازدید : 186 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

در سوره مبارکه قل اوحی الی که به نام سوره جن معروف است نکته ای وجود دارد و آن این است: جریانی که قرآن مجید نقل فرموده است که گروهی از جن قرآن را استماع کردند، بعد رفتند در میان جمع خود مسئله را بازگو کردند و آنچه که در بین آنها گذشته است، همه را به این صورت نقل می کند که: قل اوحی الی انه استمع نفر من الجن فقالوا انا سمعنا قرانا عجبا؛ بگو: به من وحی شده است که تنی چند از جنیان (به وحی آسمانی) گوش فرا داشتند و گفتند: به راستی ما قرآنی شگفت آور شنیدیم. (جن/ 1) این نکته خیلی جالب توجهی است یعنی منشأ یک تفکر در انسان می شود. می


بقیه در ادامه

امیرحسین بازدید : 195 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)
روایاتی هستند که دلالت دارند بر آنکه بر اعراف، گناهکاران و خطاپیشگانی وقوف دارند که حَسَنات و سَیئات آنان مساوی است، و هنوز حکم آنان قطعی نشده است. عیاشی از طَیار از حضرت صادق علیه السلام آورده است که قَالَ: «قُلْتُ لَهُ: أَیُ شَیْءٍ أَصْحَابُ الاْعْرَافِ؟ قَالَ: اسْتَوَتِ الْحَسَنَاتُ وَالسَیِئَاتُ؛ فَإنْ أَدْخَلَهُمُ اللَهُ الْجَنَةَ فَبِرَحْمَتِهِ، وَ إنْ عَذَبَهُمْ لَمْ یَظْلِمْهُمْ؛ به آن حضرت گفتم: اصحاب اعراف کیانند؟ فرمود: آنانکه حسنات و سیئات آنها برابر است؛ حال اگر خداوند آنانرا به بهشت برد از روی رحمت اوست، و اگر عذابشان کند به آنها ستم نکرده است» (تفسیر عیاشی و بحارالانوار).

و علی بن إبراهیم آورده است که: «سُئِلَ الْعَالِمُ عَلَیْهِ السَلاَمُ عَنْ مُوْمِنِی الْجِنِ أَیَدْخُلُونَ الْجَنَةَ؟ فَقَالَ: لاَ، وَلَکِنَ لِلَهِ حَظَآئِرَ بَیْنَ الْجَنَةِ وَالنَارِ یَکُونُ فِیهَا مُؤْمِنُوالجِنِ وَ فُسَاقُ الشِیعَةِ؛ از عالم آل محمد علیهم السلام پرسیدند که: آیا مؤمنان از طائفه جن در بهشت میروند؟ فرمود: نه، ولیکن خداوند حَظیره هائی در بین بهشت و آتش دارد که در آن مکانهای معین شده مؤمنان از جن و فاسقان از شیعه سکونت دارند» (تفسیر قمی ص 624). درباره این گروه سعدی شیرازی گفته است:

ای سیر ترا نان جوین خوش ننماید *** معشوق منست آنکه به نزدیک تو زشت است
حوران بهشتی را دوزخ بود اعراف *** از دوزخیان پرس که اعراف بهشت است
امیرحسین بازدید : 207 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (1)

رؤيت بصري جنيان :

سوال : آيا رؤيت بصري جنينان ممکن است ؟ جواب : ما اگر تصميم بگيريم و برنامه ريزي کنيم جنينان را ببينيم کار بدي مي کنيم اثرش هم منفي است ، روحمان خراب مي شود . اما اگر جنينان خودشان بخواهند خود را نشان دهند ، آن اشکال ندارد . آيت الله حسيني تهراني در کتاب « نگرشي بر مقاله قبض و بسط تئوريک شريعت » نقل مي کنند که علامه طباطبايي « رحمه الله عليه» فرمودند در تهران که بودم آقا سيد نورالدين ـ آقا زاده کوچک ايشان ـ آمد و گفت آقاي بحريني که توان احضار جن را دارد در تهران است ، آيا مي خواهيد او را نزد شما بياورم ؟ آقا مي فرمايند : اشکال ندارد ـ دقت بفرمائيد ؛ علامه طباطبايي دنبال اين کارها نمي روند ـ بالاخره بحريني آمد ، گفت يک چادر بياوريد و دورش را بگيريد ، ما دور چادر را گرفتيم ، حدود دو وجب از زمين فاصله داشت ، در اين حال جنينان را حاضر کرد و صداي غلغله و همهمه شديدي زير چادر برخواست و يک موج بسيار شديدي چادر را تکان مي داد و مي لرزيد به طوري که نزديک بود چادر از دست ما خارج شود ، بعد گفت زير چادر را نگاه کنيد ، ديديم آدمک هايي به قامت دو وجب زير چادر بودند ، تکان مي خوردند و رفت و آمد داشتند . من با کمال فراست متوجه بودم که اين صحنه چشم بندي و صحنه سازي نباشد ، ديدم نه ، صد در صد وقوع امر خارجي است . (38)پس اينکه سوال فرموديد آيا جنينان را مي توان با رويت بصري ديد ، ظاهراً ممکن است ، ولي حساب کنيد آن طرف که توانسته جنينان را حاضر کند عمرش را ضايع کرده است تا جنينان را ببيند و نشان دهد . ولي يک وقت است پيامبر «صلي الله عليه و آله و سلم » و يا يکي از اولياء الهي «عليهم السلام»بر اساس قدرتي که خدا به آنها مي دهد مي توانند بر جنينان تسلط يابند و آنها را تسخير کنند ، آن موضوعش جداست و تسخيري که حضرت سليمان « عليه السلام » داشتند از اين نوع اخير است .

امیرحسین بازدید : 341 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (7)

ارتباط با جن مستلزم به تسخیر در آوردن این موجو میباشد و برای مردم عادی  راه دیگری ندارد یعنی حتما باید جن را به تسخیر کشید تا بتوان با او ارتباط داشت به چندین روش میتوان با جن رابطه برقرار کرد

1-     طریقه اذکار : که شامل اورادی است که با مداوت به خواندن آن به مرور نهان جن آشکار خواهد شد

2-     اجرای اعمال : اجرای یک سری از اعمال متشکل از اوراد و اذکار و سوزاندنیها و... در کنار یکدیگر

3-  استفاده از مواد خاص: مثل سورمه هاییکه برای این منظور از مواد خاص طبیعی ترکیب و به چشم کشیده میشود


تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 187
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 118
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 172
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 5,316
  • بازدید کلی : 182,409
  • کدهای اختصاصی

    کد گوگل پلاس پيچک

    پيج رنک گوگل

    پيج رنک سايت شما

    پيج رنک

    پيچک دريافت کد ذکر ايام هفته براي وبلاگ
    تماس با ما

    کد تماس با ما

    Susa Web Tools
    دریافت کد تغییر شکل موس