loading...
علوم غریبه طلسمات و دعا
امیرحسین بازدید : 280 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

دو نوع «تسخير روح» وجود دارد که بايد به دقت از هم تفکيک شوند. يکى تسخير روح توسط «روح فاقد تجسد» که در شخص خاصى حلول مى‏کند، ديگرى تسخير روح تحت تأثير شرايط حاکم و مکان خاص. چنين تسخير روحى، هر فردى را که به قدر کافى حساس باشد و به آن مکان برود تحت‏ تأثير قرار مى‏دهد. افراد غيرحساس، مگر در مواردى که تأثير محيط، بسيار قوى باشد، ايمن هستند. براى اين که شخص در معرض تسخيرِ روح قرار گيرد، بايد از نظر روانى سبکبار و بسيار حساس باشد، به همين دليل است که کودکان، اقوام سِلت و نژادهاى رنگين‏پوست، بيش‏تر از سايرين به تسخيرِ روح مبتلا مى‏شوند. حال آن که افراد بلغمى مزاج اروپاى شمالى در مقايسه با آن‏ها از اين عارضه ايمن هستند و مردمان شکاک و مادى‏نگر لاتين بيش‏تر از همه در امانند. اجازه دهيد نخست به مسئله‏ى حلول روح توسط يک روح تجسد نيافته بپردازيم.

امیرحسین بازدید : 289 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

سحر ، حرکتي به سوي باطل :

قرآن در رابطه با ارزش کار ساحران مي فرمايد : « ويتعلمون ما يضرهم و لا ينفهم » (19) آنهايي که سحر آموزش مي دهند ، چيزي را آموزش مي دهند که ضرر به آنها مي رساند ولي نفعي براي آنها ندارد . سحر نه براي ساحر هيچ فايده اي دارد ، نه براي کسي که به ظاهر به او کمک مي کنند تا از طريق سحر از خطرات رهايي يابد ، بلکه ضرر مي رساند بدون هيچ نفعي . چون سراسرش رفتن در مسير باطل است ، تمام تلاش آنها در نهايت بي ثمر خواهد بود . معاويه بسيار تلاش کرد تا پسرش يزيد وليعهد شود . يکي از کارهايش اين بود که امام حسن « عليه السلام » را زهر خوراند و شهيد کرد تا مانعي در راه ولايتعهدي پسرش در بين نباشد ، نتيجه اش اين شد که دست پسرش را به خون امام حسين « عليه السلام » آلوده کرد . بايد همواره متوجه باشيم کار باطل اگر ظاهرش هم زيبا جلوه کند و انسان احساس کند دارد موفق مي شود و در نهايت رسوايي و بي ثمري پيش مي آورد . نگوييد اين جادوگر خيلي زرنگ است و کارها را خوب پيش بيني مي کند ، فرض ميگيريم زرنگي اش در حد معاويه باشد ، نتيجه چه مي شود ؟ به قرآن توجه کنيد که مي فرمايد : سحر به خودي خود هيچ نفعي ندارد . حالا موضوع گناهي که انسان با رجوع به ساحر مرتکب مي شود بحث ديگري است . قرآن در رابطه با شراب و قمار مي فرمايد : « يسالونک عن الخمر و الميسر قب فيهما اثم کبير و منافع للناس و اثمهما اکبر من نفعهما ... » (20) ؛ درباره ي شراب و قمار از تو مي پرسند بگو در آن دو گناهي بزرگ و سودهايي براي مردم است ولي گناهشان از سودشان بزرگ تر است .
امیرحسین بازدید : 221 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

امکان دیدن روح دو پرسش مطرح است یکى آنکه آیا دیدن ارواح توسط انسان هاى دیگر ممکن است یا چنین امکانى وجود ندارد؟ دیگر آنکه آیا مشاهده روح شخص، توسط خود او امکان وقوع دارد یا خیر؟ در مورد نخست مى توان گفت، بر اساس نظریه تجرد نفس، روح در ذات خود قابل مشاهده نیست، ولى از این جهت که پس از خروج از بدن مادى در قالب مثالى جاى مى گیرد، گرچه باز هم براى انسان هاى معمولى قابل دیدن نیست، ولى براى اولیاى خاص خداوند، همچون امامان علیهم السلام و یا کسانى که بر اثر ریاضت باطن، دید برزخى یافته اند، چنین کارى ممکن است و واقع هم شده است و مى شود. و همچنین بنا بر نظریه در پیش اشاره شده که ذات روح، جسمى شفاف باشد، با چشم طبیعى قابل رؤیت نیست گرچه از راههایى که ذکر شد، چنین کارى امکان وقوع دارد.

امیرحسین بازدید : 349 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

سلام دوستان چند سال پیش رفتم زیارت امام رضا ع تو یکی از صحنها داشتم وارد میشدم دیدم یه اقایی مو سفید و بسیار زیبا رو روی ویلچر نشسته و میخواد از یه پله ای رد بشه که من با دیدن این صحنه به کمکش رفتم و بهش گفتم تا حرم میبرمت تو راهی که داشتیم میرفتیم یهو به من گفت کی به تو ذکر تلقین کرده رشمه ی تو رو کی بست با تعجب نگاهی بهش کردم گفتم شما از کجا میدونی خنده ای کرد و گفت میدونم میدونم اسما رو گفتم گفت این ذکر قلبی شما ذکر خوبیه ادمه بده دائم بگو گفتم چشم ازش سوال کردم چرا شما رو ویلچر هستین جانبازین گفت نه من لیاقت ندارم جان باز باشم
گفتم پس چی شدین تصادف کردین گفت نه
گفت من تو یه چله تسخیری نشستم تسخیر ملکه مارها موقعی که کارم داشت تموم میشد اخر تسخیر مار سرشو میاورد تو مندل من باید سر اونو میبریدم و میخوردم ترسیدم از مندل فرار کردم
هر جا میرفتم این مار با من بود و من دائم در حال فرار بود هیچ کی نتونست کمکم کنه اخر متوسل به امام رضا ع سلام شدم رفتم تو حرم و خوابیدم اون مار بیرون صحن اون موقع حرم ایستاد و داخل نیومد اون مارو فقط پیر مرد میدید
بعد چند شب اقا اومد تو خوابش گفت به خاطر این اشتباهی که کردی یا مار تو رو میکشه یا باید فلج شی که من فلج بودن و قبول کردم الان هم سالی یه بار میام مشهد این داستان اون پیر مرد بود هر چی گفتم ادرس بده نداد دیگه هم ندیدمش

امیرحسین بازدید : 465 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

افرادي هستند که قدرت تسخير جن دارند،جن را احضار مي کنند
و از آنان انجام کارهايي را که براي انسانها ممکن نيست
خواستار مي شوند؛از جمله آن کارهااين است:به طور مثال مي خواهند
شيئي را از جاي دور دست دنيا براي شخصي بياورند و يا از شهري
دور از افراد خاصي خبر بياورندويااينکه از مال دزديده شده خبر دهند

و دزد مال را پيدا نمايندو...

در ادامه مطلب .....

امیرحسین بازدید : 267 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

قسمت دوم : ابطال سحر به وسیله قرآن و سنت

رقيه چيست؟

تعريف رقي: رقي جمع رقيه است و آن خواندن اوراد و دميدن در آن بمنظور شفا يافتن و سلامتي كسب كردن است. فرقي نمي كند از قرآن كريم يا از دعاهاي مأثور پيامبر صلی الله علیه و سلم باشد.


/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


مطلب کامل در ادامه...

امیرحسین بازدید : 186 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (1)

مباحثی در مورد حقیقت وجود جن

ابطال سحر

خارج کردن جن از بدن انسان

به استناد قرآن و سنت نبوی و سخن بزرگان


قسمت اول : دنیای موجودی پنهان به نام جن

سؤال: جن چيست و خداوند آن ها را چگونه خلق كرده است؟

جواب: الحمد لله. جن مخلوقي از مخلوقات خداوند است كه خداوند آن ها را قبل از خلقت آدم از آتش خلق نموده است. خداوند مي فرمايد:*وَلَقَدْ خَلَقْنَا الإِنسَانَ مِن صَلْصَالٍ مِّنْ حَمَإٍ مَّسْنُونٍ*وَالْجَآنَّ خَلَقْنَاهُ مِن قَبْلُ مِن نَّارِ السَّمُومِ*[1] «انسان را از گل خشكيده از نوع گل سياه متغير آفريدم و جن را قبل از آن ها از آتش سوزان خلق كرديم.»

امیرحسین بازدید : 288 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

دوران پادشاهی سلیمان نبی یکی از عظیم ترین و بی نظیر ترین دوران بشر روی کره زمین است.در این دوره تمام موجودات پادشاهی او با یکدیگر در صلح و صفا زندگی می کردند و تمام اجنه ی بد و خطرنک به دست او به زنجیر کشیده شدند و برای او کارهای خارق العاده می کردند.

[و نیز برخی از دیوان را مسخر سلیمان کردیم که به دریا غواصی کنند و یا به کارهای دیگر در دستگاه او بپردازند و ما نگهبان دیوان برای حفظ ملک سلیمان بودیم.]انبیاء ۸۲

[...و ما هم دیو و شیاطین مسخر سلیمان کردیم که بناها می ساختند و از دریا جواهرات می آوردند و دیگر از شیاطین را به دست او به غل و زنجیر کشیدیم.]ص ۳۷ و ۳۸

امیرحسین بازدید : 312 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (4)

خداوند در قرآن کریم می فرماید: «و خلق الجان من مارج من نار، الرحمن/ 15»؛ ''جن را از شعله ای از آتش آفرید، قرآن موجود دیگری را عرضه می دارد به نام " جن " یا " جان ''. قرآن همه مأمورانی را که در نظام خلقت از طرف پروردگار دخالت دارند " ملک " می نامد، ولی در مقابل به " جن " هم قائل است. جن در ردیف ملائکه نیست، در ردیف انسان است، یعنی در عالم جزء مخلوقاتی است که مکلف و موظف اند، مثل انسان، منتها جن مخلوقی است که درجه اش از انسان پایین تر است. گو اینکه از نظر بعضی از قدرتها بر انسان می چربد و تواناییهایی دارد که انسان ندارد ولی از نظر درجه وجودی از انسان پست تر است، و حتی آن کارهایی که بعضی از افرادی که سر و کارشان با جن است - البته آنهایی که راست می گویند - انجام می دهند، اینها را اهل معنا نمی پسندند، یعنی سروکار داشتن انسان با جن روح انسان را تعالی نمی دهد، تنزل می دهد و تعالی نمی دهد. حال به یک معنای دیگر (که) اساساً آنها خود به خود مسخر باشند آن مسأله دیگری است.

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 187
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 118
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 5,293
  • بازدید کلی : 182,386
  • کدهای اختصاصی

    کد گوگل پلاس پيچک

    پيج رنک گوگل

    پيج رنک سايت شما

    پيج رنک

    پيچک دريافت کد ذکر ايام هفته براي وبلاگ
    تماس با ما

    کد تماس با ما

    Susa Web Tools
    دریافت کد تغییر شکل موس